פיזיותרפיה בהוד השרון

פיזיותרפיה בהוד השרון – טיפול ושיקום בידי פיזיותרפיסטים מומחים ומנוסים

פיזיומקס הינה רשת מכוני פיזיותרפיה בעלת 2 מכונים: בהוד השרון ובראש העין. בנוסף לכך אנחנו מציעים גם שירותי פיזיותרפיה עד הבית. צוות הפיזיותרפיסטים המנוסה והמומחה שלנו יסייע לכם להשיג הקלה משמעותית בכאבים + חזרה לתפקוד מיטבי בזמן מינימאלי. כל זאת תוך כדי שמירה על זמינות גבוהה, ברגישות ובסבלנות – גם ובפרט במקרים המאתגרים והמסובכים ביותר.

פיזיותרפיה בהוד השרון – סוגי הטיפולים

אלו הם הטיפולים העיקריים אותם אנו מספקים ללקוחות שמגיעים למכון שלנו בהוד השרון:

• טיפולים בכאבים והגבלות תנועה – איתור הבעיה השורשית ולאחר מכן השגת פתרון שיאפשר צמצום מירבי או העלמה של הכאבים וחזרה לתפקוד מקסימלי במינימום זמן.

• טיפול ושיקום פציעות ספורט – טיפול אפקטיבי בספורטאים מקצועיים ובספורטאים חובבים כך שיוכלו לחזור לשגרת האימון בהקדם האפשרי תוך הפחתה משמעותית בכאבים.

• שיקום לאחר שברים וניתוחים אורטופדיים – כדאי להתחיל בשיקום לאחר ניתוח אורטופדי מוקדם ככל הניתן על מנת לקצר את תקופת ההחלמה, לשפר את התוצאה הסופית של השיקום, להפחית כאבים ולחזור לתפקוד מירבי בהקדם האפשרי.

• פיזיותרפיה וסטיבולרית – טיפול בורטיגו ובדיזינס צווארי במטרה לשפר את שיווי המשקל, להפחית בעוצמת ותדירות הסחרחורות, לשפר את טווח התנועה של הצוואר ולהשיג הקלה משמעותית בכאבים.

• טיפול רצפת אגן לנשים ולגברים – טיפול המשלב בין מכשירים מתקדמים, אימוץ הרגלים חדשים וטיפול ידני בכאב במטרה לשפר את התפקוד הגופני ולהפחית תסמינים וכאבים באופן משמעותי.

• התאמת מדרסים – בדיקה מקיפה והתאמה אישית של מדרס ביו-מכני ע"י פיזיותרפיסט מומחה במטרה לתקן את יציבות כף הרגל, לאזן את המפרקים ולספק נוחות ושליטה ביציבה.

פיזיותרפיה עד הבית בהוד השרון  והסביבה

אם אתם מעוניינים לשמור על הפרטיות שלכם, אם אתם מעדיפים את הנוחות שמציעה המסגרת הביתית או אם קשה לכם להגיע למכון שלנו בהוד השרון – אנחנו מספקים גם שירותי פיזיותרפיה עד הבית. פיזיותרפיסט מנוסה מצוות הפיזיותרפיסטים שלנו יגיע אליכם הביתה על מנת לבצע הערכה ראשונית ולבנות תוכנית טיפול מותאמת אישית.

מפגשי הטיפול ייערכו בבית ובסוף כל מפגש יופק דוח המפרט את הטיפול ואת קצב ההתקדמות. אנחנו בכל זאת ממליצים להגיע לטיפולים במכון לפיזיותרפיה בהוד השרון ברגע שהדבר מתאפשר מבחינתכם. פעמים רבות ניתן לקבל החזרים של עד 90% מעלות הטיפול ע"י הפעלת ביטוחים פרטיים – מומלץ לבדוק זאת עם סוכן הביטוח שלכם. בנוסף לכך יש לנו הסדרים גם עם מכבי שירותי בריאות ועם כללית מושלם.

קבוצות תרגול פיזיותרפיה בהוד השרון

פיתחנו מערך ייחודי של קבוצות תרגול כהשלמה לטיפולים פרטניים או בנפרד מהם, וזאת לצורך מניעה, תחזוקה או הכנה לקראת פעילות גופנית מאתגרת. מיועד בפרט למי שסובלים מפציעות וכאבים. באמצעות קבוצות התרגול ניתן לייעל ולזרז את תהליך ההחלמה מפציעות וניתוחים. רשימת הקבוצות כוללת קבוצת פילאטיס שיקומית, גב וכושר, אימון מחזורי טיפולי, יוגה טיפולית ויוגה טיפולית למאובחני פיברומיאלגיה ודלקת מפרקים שיגרונית.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במספר 09-7730673 או כאן על מנת לקבל מידע נוסף על שירותי פיזיותרפיה בהוד השרון ולצורך קביעת תור פרטני במכון או בבית. לקבלת טיפול באופן מיידי ניתן ליצור קשר גם במספר 058-7730673