פיזיותרפיה בראש העין

פיזיותרפיה בראש העין – חזרה לשגרה תפקודית מלאה והפחתה משמעותית בכאבים במינימום זמן

אם אתם מחפשים טיפולי פיזיותרפיה בראש העין, אתם מוזמנים לקבוע תור במכון שלנו בכתובת העבודה 11, ראש העין. בנוסף לכך אנחנו מספקים גם שירותי פיזיותרפיה עד הבית למי שמתקשים להגיע למכון בשלב הראשוני של הטיפול או השיקום. אפשרות נוספת היא להשתתף בקבוצות תרגול פיזיותרפיה במכון, אותן ניתן לשלב עם טיפולים פרטניים או בנפרד.

פיזיותרפיה בראש העין – כיצד ניתן לקבל שירות?

רשת מכוני פיזיומקס מציעה לכם טיפולי פיזיותרפיה במסגרות הטיפול הבאות:

• טיפולי פיזיותרפיה פרטים במכון – טיפולים אישיים שיאפשרו לכם להפחית באופן משמעותי בכאבים, לחזור לתפקוד מיטבי ולשגרת אימון מלאה ולייעל ולזרז את תהליך השיקום מפציעות, תאונות, שברים וניתוחים אורטופדיים.
  • טיפולי פיזיותרפיה עד הבית – פיזיותרפיסט מומחה ומנוסה מצוות הפיזיותרפיסטים שלנו יגיע אליכם הביתה במטרה לאבחן באופן מדויק את הבעיה, לבנות תוכנית טיפול ושיקום מותאמת אישית ולטפל באופן אקטיבי בסוגיה. איש המקצוע יגיע עם כל הציוד הנדרש במידת הצורך. ברגע שמתאפשר להגיע לטיפול פרטני במכון אנחנו בהחלט ממליצים לעשות זאת.

פיזיותרפיה בראש העין – סוגי טיפולים

להלן סוגי הטיפולים המרכזיים אותם אנו מספקים ללקוחות שמגיעים למכון שלנו בראש העין:

• טיפולים בכאבים והגבלות תנועה – איתור הבעיה השורשית והתאמת פתרון אישי שיאפשר צמצום מירבי או העלמה של הכאבים וחזרה לתפקוד אידיאלי במהירות המירבית.
  • טיפול ושיקום פציעות ספורט – טיפול בספורטאים מקצועיים וספורטאים חובבים כך שיוכלו לחזור לשגרת האימון בהקדם האפשרי תוך הפחתה ניכרת בכאבים.
  • שיקום לאחר שברים וניתוחים אורטופדיים – למען קיצור תקופת ההחלמה, שיפור התוצאה הסופית של השיקום, הפחתת כאבים וחזרה מהירה לתפקוד מיטבי.
  • פיזיותרפיה וסטיבולרית – טיפול בורטיגו ובדיזינס צווארי לצורך שיפור שיווי המשקל, הפחתה בעוצמת ותדירות הסחרחורות, שיפור טווח התנועה של הצוואר והשגת הקלה משמעותית בכאבים.
  • טיפול רצפת אגן לנשים ולגברים – שילוב בין מכשירים מתקדמים, טיפול ידני בכאב ואימוץ הרגלים מועילים לצורך השגת שיפור בתפקוד הגופני והפחתה משמעותית בכאבים.
  • התאמת מדרסים – פיזיותרפיסט מומחה מבצע בדיקה מקיפה ומתאים מדרס ביו-מכני באופן אישי במטרה לתקן את יציבות כף הרגל, לאזן את המפרקים ולספק נוחות ושליטה ביציבה.

אופן ויתרונות הטיפולים בפיזיומקס

במטרה לסייע למטופלים שלנו להשיג את התוצאה הטובה ביותר, להפחית באופן משמעותי בכאבים ולחזור לשגרה תפקודית מלאה, טיפולי הפיזיותרפיה ברשת פיזיומקס כוללים:

• אבחון אישי ובדיקה יסודית במטרה לאבחן באופן מדויק את שורש הבעיה וכך להביא לפתרונה באופן אידיאלי
  • בניית תוכנית טיפולית יעילה ומותאמת אישית המאפשרת להשיג תוצאות מקסימליות במינימום זמן
  • שילוב טכניקות טיפול שונות ומתקדמות, כולל ביופידבק, דיקור מערבי, אלקטרותרפיה, עיסוי מקומי – ועוד
  • צוות מנוסה ורב-מקצועי המאפשר גישה לנקודות מבט שונות והתייעצויות מקצועיות רחבות, לרבות עם גורמים רפואיים שונים

הסדרים עם חברות הביטוח וקופות החולים

יש לנו הסדרים עם מכבי שירותי בריאות ועם כללית מושלם. בנוסף לכך ניתן לקבל החזרים מלאים או עד 90% מעלות הטיפולים דרך הפעלת ביטוחים פרטיים. מומלץ לבדוק עם סוכן הביטוח שלכם את הזכאות ואת סכום ההחזר.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במספר 09-7730673 או כאן על מנת לקבל מידע נוסף על שירותי פיזיותרפיה בראש העין ולצורך קביעת תור פרטני במכון או בבית. לקבלת טיפול באופן מיידי ניתן ליצור קשר גם במספר 058-7730673