פיזיותרפיה בהרצליה

פיזיותרפיסטים מומחים מחכים להחזיר לכם את שגרת החיים שאתם אוהבים

אם אתם מתמודדים עם כאבים טורדניים, הגבלות בתנועה או אם אתם צפויים לעבור ניתוח אורתופדי: צוות הפיזיותרפיסטים המומחים שלנו יספק לכם מענה מקצועי, אמפתי ורגיש, כולל אבחון מדויק של שורש הבעיה והתאמת תוכנית טיפולים מותאמת אישית. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע שאתם צריכים בנוגע לטיפולי פיזיותרפיה בהרצליה והסביבה.

גרים בהרצליה? כך אתם יכולים לקבל טיפולי פיזיותרפיה באזור:

למתגוררים בהרצליה ובאופן כללי באזור השרון אנחנו מציעים את מסגרות הטיפול הבאות:

• טיפולי פיזיותרפיה פרטיים במכון שלנו בהוד השרון – בכתובת: סמטת בית הבד 2 (קומה 3), הוד השרון
  • טיפולי פיזיותרפיה פרטיים במכון שלנו בראש העין – בכתובת: העבודה 11, ראש העין
  • טיפולי פיזיותרפיה עד הבית – אנחנו מציעים גם טיפולים במסגרת הביתית עבור מי שאין באפשרותם להגיע לקבלת טיפולים באחד מ-2 המכונים שלנו. בהחלט אפשר ואף מומלץ להגיע באופן פיזי למכון ברגע שהדבר מתאפשר זאת.
  • קבוצות כושר טיפולי ומניעת פציעות – פיתחנו מערך ייחודי מסוגו של מגוון קבוצות תרגול פיזיותרפיה המשמשות כאמצעי משלים לטיפולים הפרטניים. באמצעותן ניתן להעלים כאבים טורדניים, לשפר את טווח התנועה, למנוע פציעות, להתכונן לפעילויות גופניות מאתגרות, לזרז ולשפר שיקום לאחר ניתוח אורתופדי – ועוד.

פיזיותרפיה בהרצליה והסביבה – סוגי הטיפולים המוצעים

רשת מכוני פיזיומקס מציעה מגוון רחב של טיפולים אותם תוכלו לקבל הן במכונים והן במסגרת הביתית:

• טיפולים בכאבים אורטופדיים – איתור הבעיה האמיתית והתאמת פתרון אישי למען השגת צמצום מקסימאלי בכאבים וחזרה לתפקוד מירבי בזמן הקצר ביותר.
  • טיפול ושיקום פציעות ספורט – טיפולים המיועדים הן לספורטאים מקצועיים והן לספורטאים חובבים במטרה לסייע להם לשוב לשגרת האימון בהקדם האפשרי תוך שיפור טווח התנועה והעלמה מקסימאלית של הכאבים.
  • שיקום לאחר ניתוח אורתופדי – טיפולים שמטרתם לקצר את תקופת ההחלמה, לשפר את התוצאה הסופית של תהליך השיקום ולהפחית ככל הניתן בכאבים. מיועדים למי שעברו ניתוח אורתופדי, תאונה או פציעה משמעותית.
  • טיפול ושיקום רצפת אגן – טיפול דיסקרטי ומקצועי המשלב בין מכשירים מתקדמים, טיפול ידני בכאב ושינוי הרגלים. מתאים לנשים ולגברים כאחד לצורך השגת שיפור בתפקוד הפיסי והפחתה ניכרת בכאבים.
  • פיזיותרפיה וסטיבולרית – טיפול בורטיגו ובדיזינס צווארי שעוזר למטופלים להפחית בעוצמת ובתדירות התסמינים, לשפר את שיווי המשקל, לשפר את טווח התנועה של הצוואר ולהשיג הקלה משמעותית בכאבים.
  • התאמה פרטנית של מדרסים – בדיקה אישית של כף הרגל ע"י פיזיותרפיסט מומחה, אבחון בעיות אורטופדיות והתאמה של מדרס ביו-מכני לצורך טיפול, שיקום ומניעה של פציעות וכאבים.

כדאי לבדוק: עד 90% החזר דרך ביטוחים פרטיים וקופות החולים

במרבית המקרים ניתן לקבל החזר של עד 90% ואף החזר מלא עבור עלות הטיפולים בפיזיומקס דרך ביטוחי הבריאות הפרטיים. בנוסף לכך יש לנו הסדרים עם קופות החולים: כללית מושלם ומכבי שירותי בריאות. לצורך בדיקת הזכאות האישית יש לפנות לסוכן הביטוח ו/או לקופת החולים שלכם.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במספר 058-7730673 או כאן על מנת לקבל מידע נוסף על שירותי פיזיותרפיה ברעננה והסביבה ולצורך קביעת תור פרטני במכון או בבית. לקבלת טיפול באופן מיידי ניתן גם ליצור קשר בוואטסאפ במספר 0587730673