פיזיותרפיה בכפר סבא

פיזיותרפיה בכפר סבא – פיזיותרפיה עד הבית או במכון בקרבת מקום

מחפשים טיפולי פיזיותרפיה בכפר סבא? רשת מכוני פיזיומקס יכולה להגיע עד אליכם הביתה בשביל לאבחן ולספק לכם טיפול ושיקום פיזיותרפי פרטני ומלא על ידי צוות פיזיותרפיסטים מומחה ומנוסה. במידה ואתם מסוגלים לעשות זאת, אתם מוזמנים להגיע לטיפולים פרטניים ב-2 המכונים שלנו המצויים בקרבת מקום – בראש העין ובהוד השרון. 

כיצד ניתן לקבל שירותי פיזיותרפיה בכפר סבא?

להלן מסגרות הטיפול אותן אנו מציעים:

  • פיזיותרפיה עד הבית – אנחנו מספקים שירותי פיזיותרפיה עד הבית במקרים בהם אין אפשרות פיזית להגיע לאחד המכונים שלנו או במקרה של העדפה אישית של המטופל או המטופלת. ברגע שמתאפשר להמשיך את תהליך הטיפול והשיקום במכון, אנחנו ממליצים מקרב לב לעשות זאת.

     

  • טיפולי פיזיותרפיה פרטים במכונים בהוד השרון ובראש העין – את כל תהליך הטיפול והשיקום ניתן ומומלץ לבצע באחד מ-2 המכונים שלנו:

    1. סמטת בית הבד 2 (קומה 3), הוד השרון

    2. העבודה 11, ראש העין

  • קבוצות תרגול פיזיותרפיה – בנוסף לתהליך השיקום במכון או בבית אנו מציעים גם קבוצות תרגול פיזיותרפיה לצורך זירוז, ייעול ושיפור תהליך הטיפול והשיקום הפרטני, מניעת פציעות, השגת הקלה בכאבים מסוגים שונים והכנה לקראת פעילויות גופניות מאתגרות. 

כיצד מתבצע תהליך הטיפול?

תהליך הטיפול והשיקום הפיזיותרפי ברשת מכוני פיזיומקס מתבצע באופן הבא: 

  • אפיון אישי ומדויק של שורש הבעיה איתה אתם מתמודדים
  • בניית תוכנית טיפול מותאמת אישית ויישומה עד להשגת התוצאות המקסימליות במינימום זמן תוך שימוש בטכניקות, מכשור ושיטות טיפול מתקדמות ומגוונות
  • במידת הצורך והרצון מומלץ מאוד להצטרף לקבוצות התרגול שלנו. אלו הן: פילאטיס שיקומי, גב וכושר, אימון מחזורי טיפולי, יוגה טיפולית ויוגה טיפולית למתמודדים עם פיברומיאלגיה ודלקת מפרקים שגרונית. 

צוות הפיזיותרפיסטים המעולה שלנו

כל הפיזיותרפיסטים שלנו הם אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר בתחום ובעלי ניסיון רב בתהליכי טיפול ושיקום. הם בוגרי הכשרה מתמשכת לרבות לימודי תואר שני, התמחות מקצועית והמשך העשרת הידע במרוצת השנים. הצוות שלנו מגוון וכולל אנשי מקצוע בעלי התמחויות והכשרות ספציפיות שונות. 

הצוות שלנו מקפיד לא רק על הפן המקצועי, אלא גם על הפן האישי – זמינות גבוהה, סבלנות, אמפתיה, רגישות ורצון עז לסייע לכל המטופלים שלנו מבלי להירתע גם מטיפול במקרים המסובכים והמאתגרים ביותר. 

בנוסף לכך אנחנו עובדים בהתייעצות עם גורמים מקצועיים מגוונים, לרבות רופאים, דיאטנים, פיזיולוגים של מאמץ, פסיכולוגים, מרפאים בעיסוק וקלינאי תקשורת. 

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במספר 09-7730673 או כאן על מנת לקבל מידע נוסף על שירותי פיזיותרפיה בכפר סבא ולצורך קביעת תור פרטני במכון או בבית. לקבלת טיפול באופן מיידי ניתן ליצור קשר גם במספר 058-7730673

לקביעת תור פרטי ללא המתנה